پیشنهادی به کشاورزان از سوی دبیر جشنواره ملی برنج ایران

 

برندسازی از موضوعاتی است که در هر نقطه از اقتصاد کنونی جهان و ایران ، به کار می آید و نیاز است که به آن توجه بشود؛ از جمله برندسازی کشاورزی که بیش از هر موضوع دیگری در عرصه عرضه کالاهای اقتصادی به کار می آید و کارراه انداز است. در این راستا، دبیر جشنواره ملی برنج شکرانه ایران ، از کشاورزان و صنعت کشاورزی تقاضا دارد تا بیش از پیش به اهمیت برندسازی توجه نمایند تا تصویر مناسبی از تولیدات خویش بدارند

نوشته های دیگر درباره جشنواره ملی برنج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.